Diákmunka, Részmunkaidős munkák, esetleg hosszú távú lehetőségek!

Az Óbudai Egyetem hallgatójaként keresnék diákmunkát, részmunkaidős munkákat, esetleg hosszútávú munkalehetőséget.
Az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karán tanulok, műszaki menedzser szakon, szakirányom minőségirányítás. E mellett emelt szintű informatika érettségit tettem még az érettségim idején, majd Multimédiafejlesztő Technikusi képesítést szereztem.
Foglalkozom honlapszerkesztéssel, foglalkoztam kiadványszerkesztéssel is...
E mellett értek némileg a photoshop használatához, és jól használom az alapvető programokat, mint pl. word, excel, powerpoint...
Számos helyen dolgoztam már, étteremben, irodai területen is, eladóként, és hasonló területeken. Munkát keresek!
(Komolytalan emberek, piramisjátékkal foglalkozók, és nem a fent megjelölt területeket kínáló emberek kíméljenek!!!)